Firouzeh Slabbers
Firouzeh Slabbers (1969) is oprichter en eigenaar van de PCP-groep. Sinds 1987 heeft zij ruime ervaring opgedaan in de geestelijke en somatische gezondheidszorg. Na haar opleiding tot verpleegkundige is zij in 1995 in Utrecht afgestudeerd in de Klinische- en Gezondheidspsychologie. Vanaf 2007 is zij binnen PCP actief in psychotherapie, coaching en training aan individuen/partners en teams. Daarnaast verzorgt zij post-academisch onderwijs en is zij binnen organisaties en instellingen actief met strategisch advies en/of supervisie.
__
Zij is lid van de Vereniging voor Gedragstherapie en Cognitieve therapie (VGCt), Nederlandse Vereniging van Vrijgevestigde Psychologen en Psychotherapeuten (NVVP), Nederlands Instituut voor Psychologen (NIP) en Eye Movement and Desensitization and reprocessing Vereniging Nederland (EMDR).
__
Zij behaalde de registraties tot Klinisch psycholoog (BIG), Psychotherapeut (BIG), GZ-psycholoog (BIG), Psycholoog NIP en Cognitief Gedragstherapeut/ Supervisor (VGCt).